دانلود مقاله فارسی

  • ۰
  • ۰

شما به راحتی می توانید با دانلود مقاله مورد نظر تمامی آموزش های لازم را ببینید . در ادامه به خصوصیاتی در مورد نحوه نوشتن مقاله پرداخته اییم .
یک پژوهش را عیناً تکرار فرمائید : شما میتوانید یک مقاله را تعیین و عیناً آن را انجام دهید . این کار در دنیای دانش دوچندان متداول است به دلیل آنکه هر پژوهشی بایستی بارها تکرار شود تا بتوان راجع‌به آن با قطعیت لحاظ بخشید . شما می توانید ابزارها و پرسشنامه‌های آن پژوهش را مجدد اجرا کرده و مطابق با آن مقاله , خودتان آغاز به نوشتن مقاله نمایید .

۳ - از همایش‌ها آغاز فرمائید : همایش‌ها را می‌توان یک کلاس فراگیری مقاله نویسی دانست . برخلاف حیث بعضی اشخاص , همایش‌ها به درد نخور نیستند . دست کم سود آن ها این است که بخش اعظمی از دانشجو ها مقاله نویسی را از ارسال مقاله برای همایش استارت مینمایند . در همین تارنما صدها همایش معرفی شده‌است . یکی را تعیین فرمایید و یک مقاله اگر چه ضعیف را برای آن ارسال فرمائید . حداکثر چیزی که از دست خواهید اعطا کرد این است که مقاله شما رد خواهد شد . همینطور می توانید در یک سری همایش فارغ از ارائه مقاله کمپانی فرمایید .

۴ - هرچه زودتر یک مقاله بد بنویسید! : مراد ما این است که نوشتن یک مقاله اگرچه که ضعیف و دوچندان ابتدایی باشد , از ننوشتن آن خوب تر است . چه بسا میتوانید همین روز جاری یک مقاله بنویسید .

۵ - از دانشجوها دیگر امداد بخواهید : یک مقاله را با مداد خویش بنویسید . از یک دانش جو یا این که همکلاسی که قبلاً مقاله متن است بخواهید مقاله شما‌را بخواند و اشکالات آن را به صورت کامنت برای شما بنویسد . این کامنت‌ها شایسته ترین و شایسته ترین ابزار برای فرا گرفتن مقاله نویسی می‌باشند و شما با به کار گیری از این روش یک مقاله نویس خوب خواهید شد .

  • ۹۸/۰۴/۲۸
  • محمد رحمتی

نظرات (۱)

سلام
قالب های منحصر به فرد وبلاگ بیان در فروشگاه وبسایت پی ام پرو
یه نگاه ضرر نداره :)
کد تخفیف 50 درصدی اعتبار تا 4 مرداد : pmpro-start
آدرس سایت:
https://www.pmpro.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی