دانلود مقاله فارسی

  • ۰
  • ۰

در نظر داشته باشید با وجود تحریم ها و افزایش نرخ ارز شما می توانید به راحتی با ثبت نام در سایت ایران پیپر دانلود مقاله رایگان را تجربه کنید . این ها از معدود مواردی هستند که شما دیگر به مشکل بر خواهید خورد .

عضو هیئت علمی دانش گاه سوره و رئیس تیم ارتباطات اعلام کرد : مقالات برای کسب تیتر ISI می بایست دارنده ویژگی‌های در لحاظ گرفته شده به وسیله موسسه ISI باشند , در غیر این صورت مرجوع میشوند .

به نقل از باشگاه خبرنگاران , یوسف خجیر عضو هیئت علمی کالج سوره و رئیس تیم ارتباطات در رابطه ISI ذکر کرد : مقاله ISI , مقاله‌ای است که در میدان بین‌المللی به‌عنوان رفرنس مورد به کارگیری قرار میگیرد و نشریه ISI , نشریه‌ای است که مقاله‌ها دارای اعتبار و رفرنس جهانی در آن منتشر میشود . ISI در واقع اسم موسسه‌ای است که با جمع‌آوری مقاله‌های علمی عالم یک مقر داده به اسم ISI Web Of Knowledge را تشکیل داده است ; داده ها جمع‌آوری شده ابلاغ می‌نماید چه میزان از مطالب بیان شده , رفرنس خورده است , سایرافراد چقدر از آن به کار گیری کرده‌اند و از کدام قسمت‌های آن بیشتر مصرف شده شده‌است ; بعد از آن مبتنی بر این مقاله ها , مجلات تحلیل می‌گردد .

او خاطر نشان کرد : موسسه گزارشی هر ساله به اسم GCR را از روش وب سایت ارائه میکند که گزارش استنادی مجله‌های علمی است و مجله‌هایی که مقاله‌های ISI در آن چاپ شده‌است را معرفی می‌نماید ; به همین بهانه ISI اهمیت پیدا می‌نماید و اشخاص عملکرد می‌نمایند تا یک روزنامه یا این که مقاله ISI داشته باشند .

  • ۹۸/۰۴/۲۳
  • محمد رحمتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی