دانلود مقاله فارسی

  • ۰
  • ۰

یکی از سایت هایی که به راحتی هر چه تمام تر می توانید دانلود مقاله را از آن انجام دهید . ایران پیپر است . از این رو با در نظر گرفتن تمامی این فاکتور ها شما می توانید مقالاتی را استفاده کنید . که بعدا برای داوری به مشکل بر نخورید .


مراحل داوری مقاله و چگونگی تصمیم گیری پایانی ادیتور

روند داوری در مجلات مکانیسمی برای در دست گرفتن و آنالیز کیفیت مقاله ها است . این پروسه از روش عده‌ای از متخصص ها و اشخاص دانشگاهی صورت میگیرد . با این وجود , داوران روزنامه تصمیم پایانی برای پذیرفتن یا این که رد مقاله نمی‌گیرند . در اکثری از مواقع , آنان مشورت‌هایی در زمینه‌ی تصمیم‌‍‌گیری آخرین در رابطه یک مقاله صادر می‌نمایند . در کلیه مجلات علمی , تصمیم آخرین قبول یا این که رد یک مقاله قسمتی از اختیارات ادیتور یا این که هیئت تحریریه خبرنامه است . در حقیقت این ادیتور روزنامه است که در محور تصمیم گیری رد یا این که قبول یک مقاله قرار میگیرد . درین مقاله کارایی می‌شود به تشریح مراحل داوری مقاله و چگونگی تصمیم گیری آخرین ادیتور پرداخته شود . با چاپ مقاله نقطع ی عطف علم همراه باشید .



  • ۹۸/۰۴/۲۴
  • محمد رحمتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی